Συχνές Ερωτήσεις
1.Με ποιούς τρόπους μπορώ να αναζητήσω ένα προϊόν;
Μέσω πλοήγησης
Επιλέγετε από το κεντρικό μενού το στοιχείο eshop, όπου εμφανίζει όλα τα προϊόντα συγκεντρωτικά. Εν συνεχεία, μπορείτε να επιλέξετε ένα προϊόν από τη λίστα ή να φιλτράρετε και να εξειδικεύσετε την αναζήτησή σας. Ύστερα μπορείτε να πατήσετε πάνω του για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για αυτό και να προχωρήσετε σε αγορά.
Μέσω αναζήτησης
Το site μας υποστηρίζει έξυπνο τρόπο αναζήτησης και εμφανίζει αποτελέσματα για αναζήτηση με όνομα προϊόντος, κατηγορία προϊόντος κ.λ.π.
2.Πως μπορώ να αποθηκεύσω τα προϊόντα που μου αρέσουν ώστε να τα βρω αργότερα;
Μέσα στη σελίδα του προϊόντος μπορείτε να επιλέξετε «♥ Προσθήκη στα αγαπημένα» και το προϊόν θα αποθηκευτεί στην προσωπική σας Wishlist.
Βασική προϋπόθεση είναι να έχετε δημιουργήσει πρώτα λογαριασμό.
Για να δείτε τη λίστα με τα αγαπημένα σας προϊόντα, επιλέξτε την καρδιά που βρίσκεται στο επάνω δεξιά μέρος της σελίδας με την ένδειξη ♥
3.Τι μπορώ να κάνω αν δε βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλώ να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας ΕΔΩ.
4.Ένα προϊόν δεν έχει την επιλογή αγοράς. Γιατί συμβαίνει αυτό; Τι μπορώ να κάνω;
Όταν δεν υπάρχει η επιλογή αγοράς και εμφανίζεται ο όρος «ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ», σημαίνει ότι το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη χρονική στιγμή. Επιλέγοντας “ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ”, θα σας ζητηθεί να εισάγετε το email σας και ώστε να ενημερωθείτε μέσω email μόλις το συγκεκριμένο προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.
- Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τις εκπτώσεις και προσφορές που υπάρχουν στο www.pinkdot.gr;
Για να είστε από τους πρώτους που μαθαίνουν τα νέα μας και να ενημερώνεστε για τις τρέχουσες εκπτώσεις και προσφορές του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter του pink dot ,καταχωρώντας το e-mail σας στην φόρμα που βρίσκεται στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας
- Πως μπορώ να εξαργυρώσω μια δωροεπιταγή που έχω λάβει από τα καταστήματα κάνοντας αγορά μέσω e–shop;
Οι δωροεπιταγές που λαμβάνετε από τα καταστήματα μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο στα φυσικά μας καταστήματα και όχι στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα!
- Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;
Οι πληροφορίες που παρέχει ο χρήστης αναφορικά με προσωπικά του δεδομένα η αυτά της παραγγελίας του, θεωρούνται από το pinkdot.gr εμπιστευτικά και απόρρητα και γι’ αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- Οι τιμές/προσφορές/εκπτώσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι ίδιες με αυτές των φυσικών καταστημάτων;
Οι εμφανιζόμενες τιμές/προσφορές/εκπτώσεις ισχύουν μόνον για το ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε ό,τι αφορά τα φυσικά καταστήματα, η διαμόρφωση των τιμών/προσφορών/εκπτώσεων επαφίεται στο κάθε κατάστημα. Με μια επίσκεψή σας στο κατάστημα θα μπορέσετε να δείτε την τιμή του προϊόντος.
Μπορείτε να βρείτε τα τηλέφωνα και τις διευθύνσεις των καταστημάτων ΕΔΩ.
Παραγγελίες – Αποστολές – Επιστροφές
- Πως μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου στο pinkdot.gr;
ΒΗΜΑ 1: Προσθέστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι σας επιλέγοντας “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.
ΒΗΜΑ 2: Μεταβείτε στο καλάθι , πατώντας το εικονίδιο με το καλάθι που βρίσκεται στο επάνω δεξιά μέρος της σελίδας.
ΒΗΜΑ 3: Ελέγξτε τα προϊόντα στο καλάθι σας και προχωρήστε πατώντας το κουμπί “Συνέχεια παραγγελίας”.
ΒΗΜΑ 4: Έχετε τη δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας:
(α) χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό.
Αν δημιουργήσετε λογαριασμό, θα έχετε τη δυνατότητα να διαμορφώστε το Προσωπικό σας Προφίλ και να λαμβάνετε νέα, προσφορές και ενημερώσεις για προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας! Επίσης, θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας και θα μπορείτε να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξή τους.
Ή
(β) συνεχίζοντας ως “Επισκέπτης”.
Συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία και επιλέγετε το link “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”. Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας για να ολοκληρώστε την πληρωμή της παραγγελίας σας.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ : Αμέσως μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, θα λάβετε ένα email από εμάς με τον κωδικό και την ανάλυση της παραγγελίας σας.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ : Όταν η παραγγελία σας παραληφθεί από την εταιρία ταχυμεταφορών, θα λάβετε ενημερωτικό email με τον μοναδικό κωδικό αποστολής (tracking number) της παραγγελίας σας.
- Μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310-806187 από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 με 21:00 και Σάββατο 09:30 με 20:00 για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας.
Προς το παρόν οι παραγγελίες μπορούν να ολοκληρωθούν τηλεφωνικά μόνο εάν επιθυμείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή ή να γίνει παραλαβή από το κατάστημα.
- Μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου;
Εφόσον η παραγγελία σας έχει ήδη καταχωρηθεί συστημικά και έχετε λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, δεν μπορούμε να πραγματοποιήσουμε κάποια αλλαγή στην παραγγελία σας.
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών ώστε να σας βοηθήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
- Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου και πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;
Δείτε τους χρόνους παράδοσης ΕΔΩ και τα μεταφορικά έξοδα ΕΔΩ.
- Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το φυσικό κατάστημα Pink Dot;
Ναι, θα μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό κατάστημα Pink Dot.
- Με τι τρόπους μπορώ να πληρώσω;
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής για online παραγγελίες είναι με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, με αντικαταβολή, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω Paypal.
Στις τηλεφωνικές παραγγελίες είναι δυνατή μόνο η πληρωμή με αντικαταβολή, με επιπλέον χρέωση αντικαταβολής 2 ευρώ.
Βρείτε πιο αναλυτικές πληροφορίες ΕΔΩ.
- Μπορώ να εκδώσω τιμολόγιο;
Ναι, υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου για τις online αγορές σας!
- Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;
Όχι, δεν είναι δυνατή η πληρωμή με δόσεις.
- Πως μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Μόλις η παραγγελία σας σταλεί θα ενημερωθείτε με σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα στο email σας. Μέσα σε αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα θα υπάρχει αριθμός εντοπισμού (tracking number) και η διεύθυνση της εταιρίας Courier μέσω της οποίας θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Εάν για κάποιο λόγο αυτό δε λειτουργεί ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος!
Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας ΕΔΩ.
- Θέλω να αλλάξω τη διεύθυνση ή τα στοιχεία παράδοσης της παραγγελίας μου. Τί να κάνω;
Εάν έχετε λάβει ενημερωτικό email ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, τότε η παραγγελίας σας έχει ήδη αποσταλεί από εμάς στην εταιρία courier.Συνεπώς, για οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους δίνοντας τους τον αριθμό αποστολής που αναφέρεται στο email που λάβατε.
Εάν δεν έχετε λάβει ενημερωτικό email ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310-806187 από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 με 21:00 και Σάββατο 09:30 με 20:00, για να τα αλλάξετε.
- Πως μπορώ να στείλω την παραγγελία ως δώρο;
Στη σελίδα “Καλάθι” επιλέγετε την “Συσκευασία Δώρου” κάτω από την λίστα των προϊόντων.
Σημείωση: Η τσάντα αμπαλάζ συμπεριλαμβάνεται στο δέμα. Για λόγους διασφάλισης της ποιότητας της παραγγελίας σας κατά την μεταφορά, η παραγγελία δεν μπορεί να συσκευαστεί και να αποσταλεί σε συσκευασία δώρου πάρα μόνο στο ειδικό κουτί μεταφοράς.
- Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει. Τί να κάνω;
Σε περίπτωση μη παραλαβής της παραγγελίας στους προβλεπόμενους χρόνους που αναφέρουμε ανά γεωγραφική ζώνη και χωρίς προγενέστερη ενημέρωση σας για την καθυστέρηση αυτή, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας ΕΔΩ. (Σύνδεση)
- Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τί να κάνω;
Εάν έχετε λάβει email επιβεβαίωσης της αποστολής της παραγγελίας αυτό σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει ήδη παραληφθεί από την εταιρία courier και δεν μπορεί να ακυρωθεί. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε αμέσως μόλις παραλάβετε την παραγγελίας σας να εκκινήσετε την διαδικασία επιστροφής.
Εάν δεν έχετε λάβει το email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας σας μπορείτε να στείλετε email στο hello@pinkdot.gr με θέμα “Ακύρωση Παραγγελίας” αναγράφοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Για την εξυπηρέτησή σας, το τμήμα ακυρώσεων λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 με 21:00 και Σάββατο 09:30 με 20:00.
Περισσότερες πληροφορίες για την Πολιτική Ακυρώσεων μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
- Μπορώ να επιστρέψω/αλλάξω την παραγγελία μου αφού την έχω παραλάβει;
Για αλλαγή προϊόντος θα πρέπει να γίνει επιστροφή του αρχικού εμπορεύματος καθώς και η αντίστοιχη επιστροφή χρημάτων! Στη συνέχεια θα πρέπει να καταχωρηθεί νέα παραγγελία με το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να παραγγείλετε.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας , επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών!
Οι επιστροφές μπορούν να γίνουν υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής με την απόδειξη αγοράς.
Εφόσον το προϊόν δεν έχει αποσυσκευαστεί / χρησιμοποιηθεί / αλλοιωθεί.
Εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, δεν ανήκει στην κατηγορία προϊόντων που δεν επιστρέφονται και δεν αποτελεί τμήμα προσφοράς.
Μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (αφού εσωκλείσετε μαζί με το προϊόν την απόδειξη αγοράς και το έντυπο υπαναχώρησης) και κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Apollonia Politia.
Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας ΕΔΩ.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους & τη διαδικασία επιστροφών ΕΔΩ.
Λογαριασμός
- Πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο www.pinkdot.gr;
Στην αρχική σελίδα, επιλέγετε Είσοδος / Εγγραφή που βρίσκεται πάνω δεξιά στο www.pinkdot.gr
Επιλέγετε την ΕΓΓΡΑΦΗ που βρίσκεται κάτω από την ενότητα “ΣΥΝΔΕΣΗ – ΕΓΓΡΑΦΗ”.
Συμπληρώνετε το email σας και στην συνέχεια τα στοιχεία σας και τον κωδικό πρόσβασης που επιθυμείτε.
Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, κάνετε κλικ στην επιλογή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.
Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος!
- Ξέχασα τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τί να κάνω;
Στην περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης στο apolloniapolitia.gr, επιλέγετε το link Είσοδος / Εγγραφή που βρίσκεται πάνω δεξιά στη σελίδα, στο κάτω μέρος της στήλης «ΣΥΝΔΕΣΗ» υπάρχει το κουμπί Ξεχάσατε τον κωδικό σας; το πατάτε, συμπληρώνετε την διεύθυνση email με την οποία έχετε πραγματοποιήσει την εγγραφή σας και επιλέγετε ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Θα λάβετε ένα email με link για την δημιουργία νέου κωδικού.
Εάν δεν λάβετε email παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
Δείτε τους τρόπους επικοινωνίας ΕΔΩ.
- Έχω στην διάθεση μου Pink Dot Gift Card. Πώς το εξαργυρώνω;
Η ενέργεια αυτή είναι ακόμα υπό επεξεργασία για τον τρόπου λειτουργείας και υλοποίησης. Μόλις είναι έτοιμη, θα ενημερώσουμε εκ νέου για την διαδικασία και τον τρόπο λειτουργείας. Οπότε και θα προστεθεί σαν κείμενο.